Tilmeld dig nyhedsbrevet og oeltag i konkurrencen om den nye bog “Merlin – Oplevelser på danske vinger”, der handler om det danske flyvevåbens EH-101 helikopter og de oplevelser, som helikopterens besætning har haft med den gennem årene.

Læs mere om bogen her

Nytkampfly.dk’s nyhedsbrev udsendes hver anden torsdag og når der er “Breaking news”.

——————————————————————————————

Tilmelding til nyhedsbrev

Kommer hver 2. uge og når der er breaking news

——————————————————————————————

Seneste udgaver af nyhedsbrevet:

Nummer 223: Missilernes muligheder, signaler og trusler (27. oktober 2017)

Nummer 222: Statsrevisorer og Rigsrevision: Risiko for at 27 fly er for lidt (12. oktober 2017)

Nummer 221: Regeringen vil have brigade, missiler og sonarudstyr (11. oktober 2017)

Nummer 220: Blev Piranha V solgt for billigt – og trak det Falck-Schmidt ned? (5. oktober 2017)

Nummer 219: Stor dansk forsvarsvirksomhed konkurs (3. oktober 2017)

Nummer 218: Det her mangler vi for at kunne jage ubåde (27. september 2017)

Nummer 217: På 13. år: EH101 kan stadig ikke flyve ønskede antal timer (11. september 2017)

Nummer 216: Kæmper med at holde Eurofighter-produktion i gang (25. august 2017)

Nummer 215: Kampflykontoret har trukket springbenet op (9. august 2017)

Nummer 214: Skal missilradaren partout sidde på en fregat? (3. juli 2017)

Nummer 213: Boeing-retssag planlagt til januar 2018 (19. juni 2017)

Nummer 212: Første retsmøde i Boeing-sag tirsdag (1. juni 2017)

Nummer 211: Lastbiler og artilleri: To gode handler (19. maj 2017)

Nummer 210: BREAKING NEWS: Danmark vælger Eagle V (4. maj 2017)

Nummer 209: Missilforsvar ikke i ministerens manuskript (4. maj 2017)

Nummer 208: Udvikling i Tyrkiet skaber bekymring for F-35 motorvedligehold (19. april 2017)

Nummer 207: Terma lander F-35 ordrer til milliardbeløb (28. marts 2017)

Nummer 206: BREAKING NEWS – Franskmænd vinder artillerikonkurrence (14. marts 2017)

Nummer 205: Boeing: Vi har ikke fået aktlister – Men det har de (10. marts 2017)

Nummer 204: BREAKING NEWS – Boeing stævner Danmark (2. marts 2017)

Nummer 203: Dødt løb i artillerikonkurrence (27. februar 2017)

Nummer 202: Udsving i valutakurs bombe under kampfly-finansiering (24. februar 2017)

Nummer 201: Konference skal sikre maksimal dansk gevinst hos Lockheed Martin

Nummer 200: Intet reelt alternativ til F-35 (26. januar 2017)

Nummer 199: Fem sidder tungt på modkøbet (5. januar 2017)

Nummer 198: F-35 chef går i rette med Trump: Projektet er ikke ude af kontrol (21. december 2016)

Nummer 197: Endelig kontrakt ikke forbi forligskreds (8. december 2016)

Nummer 196: Dansk medlem af F-35 program i spidsen for forhandling med F-35 (5. december 2016)

Nummer 195: Forsvarschefer til reception med lastbilproducent kort før milliardkøb afgøres (23. november 2016)

Nummer 194: Koreanere forlader artilleri-konkurrence (21. november 2016)

Nummer 193: Kampflydirektør stopper (14. november 2016)

Nummer 192: Iveco trækker sig fra lastbilkonkurrence (11. november 2016)

Nummer 191: Trump kan være godt nyt for F-35 (10. november 2016)

Nummer 190: Dansk F-35 pris kan blive påvirket af uenighed om storindkøb (27. oktober 2016)

Nummer 189: Militær helikopter er kun 6/14-del militær (13. oktober 2016)

Nummer 188: Derfor forlod Mercedes den danske lastbilkonkurrence (29. september 2016)

Nummer 187: To firmaer forlader konkurrence om patruljekøretøjer (16. september 2016)

Nummer 186: Boeing overvejer retssag mod Danmark (15. september 2016)

Nummer 185: Erhvervsministeren: Nødvendigt med politisk pres på Lockheed (14. september 2014)

Nummer 184: Til søs med dem, der så gerne vil have missiler (1. september 2016)

Nummer 183: Er ”usynlig” F-35 synlig med infrarød-radar? (18. august 2016)

Nummer 182: Kina: Stealth-fly klar til kamp i 2019 (4. august 2016)

Nummer 181: Mercedes forlader lastbilkonkurrence (29. juli 2016)

Nummer 180: Artillerifavorit i Danmark vraget i Norge (21. juli 2016)

Nummer 179: Ny helikopter kan ikke bruges fuldt ud i Arktis (7. juli 2016)

Nummer 178: F-16 analyse: Vi kan nøjes med 17 fly (16. juni 2016)

Nummer 177: Vi ender med 21 fly – hvis det går som i Norge og Holland (10. juni 2016)

Nummer 176: BREAKING NEWS: AFTALE OM 27 FLY – UDEN SF OG K (9. juni 2016)

Nummer 175: Kampflys vigtigste arbejdsopgave ikke blandt evaluerede missionstyper (9. juni 2016)

Nummer 174: Udokumenterede McKinsey-tal bag antagelse om at der kan flyves mere (2. juni 2016)

Nummer 173: Estimat: Skrydstrup-tilpasninger til F-35 for 400 mio. kroner (19. maj 2016)

Nummer 172: TV2: Regeringen peger på F-35 (11. maj 2016)

Nummer 171: Regeringen holder kampfly-pressemøde torsdag (11. maj 2016)

Nummer 170: Kampflykontorets missionsscenarier favoriserer F-35 (3. maj 2016)

Nummer 169: Medie: Kampflykontor anbefaler F-35 (28. april 2016)

Nummer 168: Boeing-kampagne gavner modstanderne af kampflyindkøbet (21. april 2016)

Nummer 167: Boeing lyver om antal kampflykandidater (13. april 2016)

Nummer 166: Israelere og polakker prækvalificerede i artilleriudbud (8. april 2016)

Nummer 165: Boeing starter storstilet reklamekampagne (7. april 2016)

Nummer 164: APRILSNAR – Fonde forærer Danmark 48 kinesiske kampfly – APRILSNAR (1. april 2016)

Nummer 163: Stadig problemer med levering af EH101-komponenter (22. marts 2016)

Nummer 162: Kampflybeslutning som en del af et forsvarsforlig (11. marts 2016)

Nummer 161: Alternativerne til nye kampfly (25. februar 2016)

Nummer 160: Tyrkere prækvalificeret til at sælge os patruljekøretøjer (12. februar 2016)

Nummer 159: Lockheed fik sin vilje – Ingen kampflydebat på branchekonference (10. februar 2016)

Nummer 158: Kan man stadig tage Danmark seriøst? (19. januar 2016)

Nummer 157: Hvem vinder kampflykonkurrencen? (7. januar 2016)

Nummer 156: Amerikanere ude af lastbilkonkurrence (4. januar 2016)

Nummer 155: Breaking News: Minister udskyder kampflyvalg til foråret (22. december 2015)

Nummer 154: PMV-lobbyister kæmpede videre efter typevalg (22. december 2015)

Nummer 153: Kontroversiel departementschef får sparket (17. december 2015)

Nummer 152: Boeing puster til ilden i forsvarsindustrien (10. december 2015)

Nummer 151: Breaking news: Køb af 309 PMV’er godkendt af forligskreds (8. december 2015)

Nummer 150: Breaking news: Udbud af patruljekøretøjer skal gå om (30. november 2015)

Nummer 149: PMV-indkøb stik imod hvad Forsvaret har lovet Rigsrevisionen (26. november 2015)

Nummer 148: PMV-beslutning udskudt til december | Artilleriindkøb skydes i gang | Stor, herlig og skøn offentlig debat i det nye år (20. november 2015)

Nummer 147: Køb af 300 PMV’er kan blive besluttet fredag (18. november 2015)

Nummer 146: Minister: Flere uger til offentlig kampflydebat | S: Skjulte trusler fra General Dynamics er ikke klogt | Certificeringskrav afskrækker sælgere af pansrede patruljekøretøjer (12. november 2015)

Nummer 145: Minister: Hele Folketinget skal se fortrolige kampflyoplysninger (9. november 2015)

Nummer 144: Radikale vil ikke lade sig presse af PMV-producent | Israelere klar til nyt artilleri-udbud | Forsvaret igangsætter nyt milliardindkøb (28. oktober 2015)

Nummer 143: Advarsel fra PMV-producent: Køb nu eller I kan gå glip af ordrer og jobs | Tyskland stopper Eurofighter-leveringer | Brancheformand væltet efter kritik af F-35 (15. oktober 2015)

Nummer 142: Nyt artilleriudbud stadig en mulighed | Her er pengene til kampflyene | Kilder: US Navy bør kigge på Super Hornet-afløser nu (1. oktober 2015)

Nummer 141: Boeing og Eurofighters modkøbsprojekter i farezonen | Eurofighter-sejr i Kuwait sætter Boeing under pres | Slagsmål om helikopter-nederlag i 2012 fortsætter næste år. (17. september 2015)

Nummer 140: Sådan evalueres kampflyene | Læsernes dom: Kneben Eurofighter-sejr | F-16 spareplan dårligt nyt for Boeing-lejren (3. september 2015)

Nummer 139: Her er de prækvalificerede i lastbil-konkurrencen (2. september 2015)

Nummer 138: Holst: Først typevalg til marts, hvis det er nødvendigt (29. august 2015)

Nummer 137: Fortalere for amerikanske kampfly rådgiver kampflykontoret | Kronikør: Vi er påvirket af Boeing | F-16-spareplan øger sandsynlighed for typevalg i 2016 (21. august 2015)

Nummer 136: Holst udskyder deadline for typevalg og lover størst mulig åbenhed (8. august 2015)

Nummer 135: Mekaniker-brev har øget sandsynligheden for typevalg i år | Omskoling til nye fly kan øge mekaniker-pres | Brancheformand advarer mod F-35 køb | Milepæl: F-35 klar til kamp (6. august 2015)

Nummer 134: Typevalg i det næste halvår? | Udsigt til fuld knald på Roskilde Airshow | Her er de nye forsvarsordførere (16. juli 2015)

Nummer 133: K vil have alle kampflykandidater testet i luften (9. juli 2015)

Nummer 132: Grøn minister bør forsinke kampflyindkøb | Da Australien fik et akut behov for nye kampfly | LM svarer igen på dogfight-historie (2. juli 2015)

Nummer 131: Politisk indblanding forsinker lastbil-indkøb | Overfladisk og ligegyldig F-35 rapportering | Tamt fransk airshow (18. juni 2015)

Nummer 130: F-35 larmer markant mere end F-16 | PMV-taber trækker klage tilbage | Rapport slår fast: Det lakker mod enden for F-16 (4. juni 2015)

Nummer 129: Wammen: Kampfly-evaluering på dagsorden 18. juni (26. maj 2015)

Nummer 128: AW-modkøb op over 1,5 mia. kr. ved køb af ny EH101 – og intet vi kan gøre ved det | Boeing gør grin med Danmark | Terma og Boeing klar til at fortælle om kontrakt (21. maj 2015)

Nummer 127: BREAKING NEWS: BAE Systems klager over PMV-afgørelse (18. maj 2015)

Nummer 125: Fynske vindere og franske tabere | Overraskende dansk PMV-enegang | Går udover troværdighed | Hæren: Bælter er bedst til sne | Kan vi kopiere Østrig? (5. maj 2015)

Nummer 124: BREAKING NEWS: Piranha 5 bliver Danmarks nye PMV | BREAKING NEWS: Artilleriindkøb bliver udskudt (30. april 2015)

Nummer 123: Industrikrav som fod i hose til Terma | Rigsrevision: Upålidelig F-35-motor | Snublende nær F-35 anbefaling (23. april 2015)

Nummer 122: “An operational leap in capability” | Lockheed: F-35 færdigudviklet i 2017 | Lukkethed om F-35 under al kritik (9. april 2015)

Nummer 121: Lastbil-udbud starter forfra | Valg af PMV kan komme fredag | Rigsrevisor må på banen nu | R vil tage politiske hensyn i artilleri-indkøb (26. marts 2015)

Nummer 120: Valg af PMV kan komme fredag (25. marts 2015)

Nummer 119: Boeing forventer dansk kampflybeslutning snart | US Navy: Ikke brug for flere F-18’ere | Minister-gætteleg (12. marts 2015)

Nummer 118: Danmark kan komme ud af F-35 samarbejde – men det bliver dyrt | Her er spørgsmålene kampflyproducenterne skulle svare på | Nystartet konsulenthus tildelt centrale analyseopgaver (25. februar 2015)

Nummer 117: Hvorfor ser vi ikke på F-35 som almindelig kunde? | Hvor få fly kan vi nøjes med? | Skrap kost og korridorsnak til forsvarsindustriens familiefest (12. februar 2015)

Nummer 116: Hærmand bliver ny materielchef (4. februar 201%5)

Nummer 115: Køb ny kampfly-guide og deltag i lodtrækning om James Bond-helikopter (29. januar 2015)

Nummer 114: F-35 har problemer med vægten | Ny kampfly-bog på vej | Her er de potentielle lastbil-kandidater (29. januar 2015)

Nummer 113: Politisk uvilje kan skyde artilleriindkøb helt i sænk | Ingen materielindkøb på denne side af et valg | Forsvarsministeriets Depchef i spil til Justitsen (14. januar 2015)

Nummer 112: Modkøb bliver svært med israelsk artilleri-køb | Lukkethed om kampflyevaluering er et demokratisk problem | Varm brændstof kan give F-35 problemer (17. december 2014)

Nummer 111: En svensk og en fransk PMV-favorit | Canada: Vi ved alt om F-35 – undtagen pris og evner | Hvor skal pengene til nye kampfly komme fra? (3. december 2014)

Nummer 110: Rigsrevision: EH-101 har en flyvetimepris på 27,4 kr. i sekundet (2. december 2014)

Nummer 109: “F-35 er det eneste logiske valg” | Potentiel indkøbsskandale gemt i snestorm | PMV-kandidater i Forsvarsudvalget – skade eller gavn? (20. november 2014)

Nummer 108: FMT-chef sendes til Bruxelles. (7. november 2014)

Nummer 107: Nexter vil lade nordjyder samle deres PMV | Lockheed: Ikke mange danske virksomheder på Terma’s niveau | Ikke sikkert CV90 skal samles i Danmark. (6. november 2014)

Nummer 106: Ingen risiko for Danmark ved køb af F-35 | BAE: Køretøjer har 90 procent til fælles | Finland gør klar til kampflyindkøb. (23. oktober 2014)

Nummer 105: Danskerne splittede i kampflyvalg | Jomfruflyvning for første danske Seahawk | Spanske og schweiziske PMV’ere vil skabe mere end 200 fynske arbejdspladser. (8. oktober 2014)

Nummer 104: BREAKING NEWS – DR: Spionage mod dansk forsvarsindustri i årevis (25. september 2014)

Nummer 103: Erhvervsstyrelsen: Modkøb skal vedrøre den type materiel vi køber | F-35’s driftsomkostninger er langt højere end ved nutids-fly | Og så ændrede timeprisen for EH-101 sig igen. (25. september 2014)

Nummer 102: Ingen åbenhed om møder med kampflyproducenter | Mere end fuld modkøbs-gevinst ved F-16 køb | Stadig uklarheder omkring nye modkøbsregler. (11. september 2014)

Nummer 101: Kampflydirektør: Sober model for sikkerhedspolitisk vurdering | Glemmer vi vores egen arktiske baghave? | Lockheed Martin har fået kontor i København. (27. augsut 2014)

Nummer 100: Kampflydirektør: Ikke en samlet indstilling | Ekspert: Fusion kan tage livet af PMV-kandidat | Kampflydirektør: Vi sælger troværdighed. (13. august 2014)

Nummer 99: Det betyder Gripens exit | Thornings pressechef og CMS-professor skal hjælpe Wammen | Lockheed Martin: Stadig muligheder for dansk industri. (4. august 2014)

Nummer 98: BREAKING NEWS: Gripen trækker sig ud af kampflykonkurrencen. (21. juli 2014)

Nummer 97: Lockheed: Ikke mere arbejde at komme efter | Seahawk-implementering forløber efter planen. (10. juli 2014)

Nummer 96: BREAKING NEWS: F-35 får flyveforbud. (4. juli 2014)

Nummer 95: Efter 13 år: EH-101 klar til fronten på tirsdag | Hvor stort valgtema bliver kampflyindkøbet? | Eurofighter vinder charmeoffensiven på heden. (26. juni 2014)

Nummer 94: Forsvarschefs anbefaling vraget ved placering af specialkommando | Terma – Den store, der aldrig bliver større | Belgien skyder kampflykonkurrence i gang. (11. juni 2014)

Nummer 93: Hvorfor køber vi ikke F-16? | FMT: Derfor tester vi ikke artilleri-kandidaterne | Folkemøde i forsvarets tegn (28. maj 2014)

Nummer 92: Breaking news: Flyvevåbnets irettesatte chef sendes til USA (23. maj 2014)

Nummer 91: BREAKING NEWS: Schweiz stemmer nej til Gripen-køb (18. maj 2014)

Nummer 90: Boeing: Betyder ikke noget at I bliver den sidste Super Hornet-kunde | “Europæerne er 15 år bagud” | Kampfly til folket (15. maj 2014)

Nummer 89: Test af PMV’er – Ingen test af artilleri | Dansk forsvarsindustri – lille, men sund | Svært for USA at dele sol og vind lige (1. maj 2014)

Nummer 88: Nexter slår endnu et slag for hjulene | Hvilket fly er bedst for jobskabelsen? | På tur til Super Hornet-land (22. april 2014)

Nummer 87: Danmark vil have to-sæders Super Hornet | Prisen er ikke det afgørende | Ministeriet: RBI sendt til producenterne (11. april 2014)

Nummer 86: BREAKING NEWS – Ministeriet: RBI sendt til producenterne (10. april 2014)

Nummer 85: Wildcat kunne leveres hurtigere og havde lavere levetidsomkostninger end Seahawk | Wammen: Typevalg medio 2015 | AgustaWestland kæmper videre | F-18 Super Hornet kommer til Karup (3. april 2014)

Nummer 84: F-35 kan blive over 40 pct. dyrere i drift end F-16 | Rigsrevision: Softwareudviklingen er F-35′s største problem (25. marts 2014)

Nummer 83: Italiensk premierminister vil have færre JSF-fly | Schweiz: Stadig stort flertal mod Gripen-køb | Efter 12,5 år: EH-101 til Afghanistan (20. marts 2014)

Nummer 82: SAAB vil ikke love ekstra modkøb | US Navy: Ikke flere Super Hornets (6. marts 2014)

Nummer 81: BREAKING NEWS: 10. april kommer kampfly-forespørgsel ud (4. marts 2014)

Nummer 80: Halvandet år efter indkøbet: Forsvaret undersøger stadig om skibe har plads til Seahawk (20. februar 2014)

Nummer 79: Nye modkøbsregler et fornuftigt kompromis (6. februar 2014)

Nummer 78: BREAKING NEWS: BAE Systems diskvalificeret i artilleri-konkurrence (23. januar 2014)

Nummer 77: Artillerisystem lever ikke op til danske krav | Harme over Gripen-støtte | PMV’er på Grønland | Modstandere sætter sig på kampfly-debat (23. januar 2014)

Nummer 76: Derfor er EH-101 pludselig meget billigere i drift – eller er den? (9. januar 2014)

Nummer 75: Emiraterne sender Eurofighter tomhændede hjem | AW-klage over helikopterkøb afvist | Gripen vandt i Brasilien (20. december 2013)

Nummer 74: BREAKING NEWS: GRIPEN VINDER I BRASILIEN (18. december 2013)

Nummer 73: BREAKING NEWS: Brasiliansk kampfly-beslutning kl. 20 (18. december 2013)

Nummer 72: Danmark opruster i Arktis | Lys fremtid for F-35 – Mørke skyer for Super Hornet | Lufttransport for 100 mio. kroner mere end bevilget | Gripen til afstemning i Schweiz | Ny S-forsvarsordfører (12. december 2013)

Nummer 71: Endnu kortere mellem fejl på EH-101 | Den virkelige årsag til at valget falder på F-35 | Forbrødring i forsvarsforligskredsen (27. november 2013)

Nummer 70: Sydkorea køber 40 F-35 Joint Strike Fightere (22. november 2013)

Nummer 69: Store ligheder mellem F-16 indkøbet og det aktuelle indkøb | Danske kampfly-operationer fra Grønland? | Norge vælger dansk skandalehelikopter (14. november 2013)

Nummer 68: BREAKING NEWS: Lockheed Martin har valgt politiske rådgivere | Tidligere Jeopardy-vært skal hjælpe Gripen (12. november 2013)

Nummer 67: Nytkampfly.dk på F-35-inspektion | Redaktør-fejde | Boeing og Lockheed Martin i canadisk in-fight (31. oktober 2013)

Nummer 66: Danmark betaler hovedparten af EH-101’ernes motorreparation | Australske Seahawks foran tidsplanen | Hemmelig Gripen-rabat til Schweiz | Kun én hjelm-type til F-35 (16. oktober 2013)

Nummer 65: EH-101’erens ambulance-tjans og motorproblemer op i Folketinget | Derfor blev det F-16 og ikke Viggen | JSF-pris på vej nedad  (3. oktober 2013)

Nummer 64: BREAKING NEWS: Sydkorea afviser Boeing og giver F-35 en ny chance (24. september 2013)

Nummer 63: Gratis luftambulance koster Forsvaret trecifret millionbeløb | Dansk valg af JSF langt fra givet | Gripen på vej mod folkets dom (18. september 2013)

Nummer 62: BREAKING NEWS: Holland køber F-35 fly for 113,8 mia. over 40 år (17. september 2013)

Nummer 61: FAD: Fasthold modkøbskrav på materielkøb uden for EU | Kun få danske overlevende fra F-16 projektet | Eurofighter folkets favorit (5. september 2013)

Nummer 60: Uheldige signaler fra Wammen | Derfor får vi heller ikke et typevalg i denne omgang | Lockheed Martin bedst til at charmere danskerne (22. august 2013)

Nummer 59: BREAKING NEWS: Tidligere DSB-chef bliver kampfly-direktør (15. august 2013)

Nummer 58: Breaking News: Fire prækvalificerede i artilleri-konkurrence | John Dyrby ny S-ordfører (13. august 2013)

Nummer 57: Breaking news: Tidligere forsvarsminister til kampfly-lobbyister (12. august 2013)

Nummer 56: Lockheed Martin på udkig efter lobbyist-hjælp | Kvindelig kampfly-direktør? | At skynde sig langsomt | Minister og forligskreds på kampfly-inspektion (8. august 2013)

Nummer 55: Canada nægter at tage imod Sikorsky-helikoptere og de danske alarmklokker ringer (23. juli 2013)

Nummer 54: Lovforslag bombe under forsvarsindustrien (3. juli 2013)

Nummer 53: Forvirrende tal for drift af EH-101 | Fuld drøn på Eurofighter – den stærkeste udfordrer? | Kom ind i kampen, medier | GDELS vælger forsvarsveteraner | Miniserie med hug til JSF og ballade i Italien (28. juni 2013)

Nummer 52: Eurofighter vælger Advice | Gripen stadig i tvivl | FFG svarer igen | Pindemadder og korridorsnak (21. juni 2013)

Nummer 51: Terma sætter sig endnu tungere på dansk JSF-andel (19. juni 2013)

Nummer 50: 2 usandheder fra ministeren | Frontalangreb fra Nexter | Mange direktør-ansøgninger | Ingen oplysninger fra Gripen (11. juni 2013)

Nummer 49: Lockheed’s tidligere JSF-boss i Terma-bestyrelse (28. maj 2013)

Nummer 48: Kampfly-direktør søges (13. maj 2013)

Nummer 47: Helikopter-taber: Vi var 6 mia. kroner billigere | Til biludstilling i Oksbøl | Lockheed Martin skifter PR-bureau igen (1. maj 2013)

Nummer 46: Danmark afviste hjælp til EH-101-problemerne (18. april 2013)

Nummer 45: 10 måneder og ingen fremskridt i sag om EH-101 motorer | Rafale er her, der og alle vegne – bare ikke i Danmark | Fraråder Norge at købe helikoptermotorer magen til de danske | Sydafrika har ikke råd til at flyve i sine Gripen-fly (5. april 2013)

Nummer 44: F-18 Super Hornet er læsernes foretrukne | Gripen: Ikke afgjort om vi deltager | Antal kampfly afgøres til sidst | Spørgsmål og svar om Eurofighters danske entré (20. marts 2013)

Nummer 43: BREAKING NEWS: Kampflykonkurrence officielt skudt igang med Eurofighter-deltagelse (13. marts 2013)

Nummer 42: JSF-ventetid koster 46 mia. kroner til levetidsforlængelse og vikarfly (12. marts 2013)

Nummer 41: Vejen banes for australsk køb af flere Super Hornet-fly | Kampflykøb og storpolitik | JSF må flyve igen (6. marts 2013)

Nummer 40: Læserundersøgelse (26. februar 2013)

Nummer 39: BREAKING NEWS: Alle F-35 JSF-fly får flyveforbud (23. februar 2013)

Nummer 38: BREAKING NEWS: Fejl på mere end hver anden EH-101 motor (19. februar 2013)

Nummer 37: Forsvarstop har ikke fidus til ministerens drone-drømme | “JSF-køb det dårligste valg for fremtidens hollandske forsvar” | Politisk skyttegravskrig | Her er testkandidaterne | LM: Flere danske JSF-ordrer på vej snart (18. februar 2013)

Nummer 36: Tre bæltekøretøjer og to hjulkøretøjer skal testes i PMV-konkurrence (12. februar 2013)

Nummer 35: BREAKING NEWS: Terma vinder JSF-arbejde for én mia. (4. februar 2013)

Nummer 34: Svar fra ministeren | Terma scorer JSF-ordrer | Klagenævn skeptisk over for AgustaWestland (29. januar 2013)

Nummer 33: BREAKING NEWS: Sverige køber 60 Gripen-fly (17. januar 2013)

Nummer 32: BREAKING News: Wildcat vinder i Korea (16. januar 2013)

Nummer 31: BREAKING NEWS: AW-klage får ikke opsættende virkning (11. januar 2013)

Nummer 30: Forsvarsministeren giver Folketinget urigtige oplysninger | På besøg på kompositfabrikken | Lockheed Martin siger farvel sin danske hjælper (10. januar 2013)

2012

Nummer 29: Canada hiver i JSF-bremsen | Svensk Riksdag siger ja til Gripen | Dansk-australsk materielsamarbejde med kampfly-tanker bag? | Australien overvejer flere F-18′ere hvis JSF-problemer fortsætter (14. december 2012)

Nummer 28: BREAKING NEWS: Canada trækker sig ud af F-35 JSF-projektet (7. december 2012)

Nummer 27: BREAKING NEWS: AgustaWestland klager over helikopter-afgørelse. (4. december 2012)

Nummer 26: AW: Seahawk’en koster jer en mia. kroner mere | Østrig truer med at annullere Eurofighter-køb | Hollændere udsætter kampflyindkøb og vil se på alternativer til F-35. (23. november 2012).

Nummer 25: BREAKING NEWS: Det blev Seahawk’en. (21. november 2012)

Nummer 24: Snarlig genstart af kampflykonkurrence | Et tilbud vi ikke kan sige nej til | Nutidens bajonetter | Brev fra bekymret borger (26. oktober 2012)

Nummer 23: BREAKING NEWS: Regeringen vil udskyde valg af kampfly (11. oktober 2012)

Nummer 22: Rigsrevisionen: 94.425 kroner for én time i EH-101 helikopteren (10. oktober 2012)

Nummer 21: BREAKING NEWS: Aalborg foreslås nedlagt og et JSF-køb kan bringe Skrydstrup i fare (8. oktober 2012)

Nummer 20: BREAKING NEWS: Danmark kigger på at købe færre helikoptere (3. oktober 2012)

Nummer 19: Nytkampfly.dk udvider fokus til pansrede mandskabsvogne | Forsvarsindustrien trak JSF-nitten | Lockheed Martin får smæk for JSF (1. oktober 2012)

Nummer 18: Får vi en vinder på onsdag? (12. september 2012)

Nummer 17: “Kun en tåbe køber JSF før 2019″ | Sverige vil købe 40 – 60 Gripen-fly | FMT: Stadig svært at sige noget om EH-101 problemerne | Jane’s: Gripen har de laveste driftsomkostninger. (27. august 2012)

Nummer 16: Schweiz: ”Gripen er det mest risikable valg på alle punkter | Norge: Seahawk mulig NH90-afløser – og ikke Wildcat’en | Fuld tryk på Romeo’s PR-maskine | Beretning fra besigtigelsen. (22. august 2012)

Nummer 15: Hvor skal vi hen, du? (9. august 2012)

Nummer 14: BREAKING NEWS: Officiel Eurofighter-ansøgning om at komme ind i kampflykonkurrencen igen. (29. juni 2012)

Nummer 13: Tjekliste til helikopterbesøg | Myten om dronernes lyksalighed | Hvad kan man få for 14,6 mia.? (28. juni 2012)

Nummer 12: F-35’s favoritværdighed styrket med norsk indkøb – Rigsrevision om JSF: Fortsat stor risiko for budgetoverskridelser og udgifter til fejlretning (15. juni 2012)

Nummer 11: BREAKING NEWS: Norge køber F-35 – og den amerikanske rigsrevision kritiserer igen i år projektet (15. juni 2012)

Nummer 10: F-35′ere bliver skrottet i stor stil | Norge klar til skilsmisse fra NH90 | Hollandsk F-35 undersøgelse | Larmende F-35′ere (14. juni 2012)

Nummer 9: Kinesisk stealth-flyver klar i 2018 (29. maj 2012)

Nummer 8: Hækkerups tyvstart | Gripen-besøg | Britisk u-vending | Australsk udskydelse | Airshow i Aalborg (10. maj 2012)

Nummer 7 (26. april 2012)

Nummer 6: Canadisk JSF-kritik og diplomatisk forsvarschef – nyhedsbrev fra nytkampfly.dk (10. april 2012)

Nummer 5: Hvad er EH-101′erens timepris? (20. marts 2012)

Nummer 4: (24. februar 2012)

Nummer 3: BREAKING NEWS – Afsløring: Gripen dumpede i schweiziske testflyvninger (12. februar 2012)

Nummer 2: (10. februar 2012)

Nummer 1: Breaking news: Pantheren er definitivt ude – nyhedsbrev fra nytkampfly.dk (20. januar 2012)