Nyhedsbreve:

Nytkampfly.dk’s nyhedsbrev udsendes hver anden torsdag og når der er “Breaking news”.

——————————————————————————————

Tilmelding til nyhedsbrev

Kommer hver 2. uge og når der er breaking news

——————————————————————————————

Seneste udgaver af nyhedsbrevet:

Nummer 216: Kæmper med at holde Eurofighter-produktion i gang (25. august 2017)

Nummer 215: Kampflykontoret har trukket springbenet op (9. august 2017)

Nummer 214: Skal missilradaren partout sidde på en fregat? (3. juli 2017)

Nummer 213: Boeing-retssag planlagt til januar 2018 (19. juni 2017)

Nummer 212: Første retsmøde i Boeing-sag tirsdag (1. juni 2017)

Nummer 211: Lastbiler og artilleri: To gode handler (19. maj 2017)

Nummer 210: BREAKING NEWS: Danmark vælger Eagle V (4. maj 2017)

Nummer 209: Missilforsvar ikke i ministerens manuskript (4. maj 2017)

Nummer 208: Udvikling i Tyrkiet skaber bekymring for F-35 motorvedligehold (19. april 2017)

Nummer 207: Terma lander F-35 ordrer til milliardbeløb (28. marts 2017)

Nummer 206: BREAKING NEWS – Franskmænd vinder artillerikonkurrence (14. marts 2017)

Nummer 205: Boeing: Vi har ikke fået aktlister – Men det har de (10. marts 2017)

Nummer 204: BREAKING NEWS – Boeing stævner Danmark (2. marts 2017)

Nummer 203: Dødt løb i artillerikonkurrence (27. februar 2017)

Nummer 202: Udsving i valutakurs bombe under kampfly-finansiering (24. februar 2017)

Nummer 201: Konference skal sikre maksimal dansk gevinst hos Lockheed Martin

Nummer 200: Intet reelt alternativ til F-35 (26. januar 2017)

Nummer 199: Fem sidder tungt på modkøbet (5. januar 2017)

Nummer 198: F-35 chef går i rette med Trump: Projektet er ikke ude af kontrol (21. december 2016)

Nummer 197: Endelig kontrakt ikke forbi forligskreds (8. december 2016)

Nummer 196: Dansk medlem af F-35 program i spidsen for forhandling med F-35 (5. december 2016)

Nummer 195: Forsvarschefer til reception med lastbilproducent kort før milliardkøb afgøres (23. november 2016)

Nummer 194: Koreanere forlader artilleri-konkurrence (21. november 2016)

Nummer 193: Kampflydirektør stopper (14. november 2016)

Nummer 192: Iveco trækker sig fra lastbilkonkurrence (11. november 2016)

Nummer 191: Trump kan være godt nyt for F-35 (10. november 2016)

Nummer 190: Dansk F-35 pris kan blive påvirket af uenighed om storindkøb (27. oktober 2016)

Nummer 189: Militær helikopter er kun 6/14-del militær (13. oktober 2016)

Nummer 188: Derfor forlod Mercedes den danske lastbilkonkurrence (29. september 2016)

Nummer 187: To firmaer forlader konkurrence om patruljekøretøjer (16. september 2016)

Nummer 186: Boeing overvejer retssag mod Danmark (15. september 2016)

Nummer 185: Erhvervsministeren: Nødvendigt med politisk pres på Lockheed (14. september 2014)

Nummer 184: Til søs med dem, der så gerne vil have missiler (1. september 2016)

Nummer 183: Er ”usynlig” F-35 synlig med infrarød-radar? (18. august 2016)

Nummer 182: Kina: Stealth-fly klar til kamp i 2019 (4. august 2016)

Nummer 181: Mercedes forlader lastbilkonkurrence (29. juli 2016)

Nummer 180: Artillerifavorit i Danmark vraget i Norge (21. juli 2016)

Nummer 179: Ny helikopter kan ikke bruges fuldt ud i Arktis (7. juli 2016)

Nummer 178: F-16 analyse: Vi kan nøjes med 17 fly (16. juni 2016)

Nummer 177: Vi ender med 21 fly – hvis det går som i Norge og Holland (10. juni 2016)

Nummer 176: BREAKING NEWS: AFTALE OM 27 FLY – UDEN SF OG K (9. juni 2016)

Nummer 175: Kampflys vigtigste arbejdsopgave ikke blandt evaluerede missionstyper (9. juni 2016)

Nummer 174: Udokumenterede McKinsey-tal bag antagelse om at der kan flyves mere (2. juni 2016)

Nummer 173: Estimat: Skrydstrup-tilpasninger til F-35 for 400 mio. kroner (19. maj 2016)

Nummer 172: TV2: Regeringen peger på F-35 (11. maj 2016)

Nummer 171: Regeringen holder kampfly-pressemøde torsdag (11. maj 2016)

Nummer 170: Kampflykontorets missionsscenarier favoriserer F-35 (3. maj 2016)

Nummer 169: Medie: Kampflykontor anbefaler F-35 (28. april 2016)

Nummer 168: Boeing-kampagne gavner modstanderne af kampflyindkøbet (21. april 2016)

Nummer 167: Boeing lyver om antal kampflykandidater (13. april 2016)

Nummer 166: Israelere og polakker prækvalificerede i artilleriudbud (8. april 2016)

Nummer 165: Boeing starter storstilet reklamekampagne (7. april 2016)

Nummer 164: APRILSNAR – Fonde forærer Danmark 48 kinesiske kampfly – APRILSNAR (1. april 2016)

Nummer 163: Stadig problemer med levering af EH101-komponenter (22. marts 2016)

Nummer 162: Kampflybeslutning som en del af et forsvarsforlig (11. marts 2016)

Nummer 161: Alternativerne til nye kampfly (25. februar 2016)

Nummer 160: Tyrkere prækvalificeret til at sælge os patruljekøretøjer (12. februar 2016)

Nummer 159: Lockheed fik sin vilje – Ingen kampflydebat på branchekonference (10. februar 2016)

Nummer 158: Kan man stadig tage Danmark seriøst? (19. januar 2016)

Nummer 157: Hvem vinder kampflykonkurrencen? (7. januar 2016)

Nummer 156: Amerikanere ude af lastbilkonkurrence (4. januar 2016)

Nummer 155: Breaking News: Minister udskyder kampflyvalg til foråret (22. december 2015)

Nummer 154: PMV-lobbyister kæmpede videre efter typevalg (22. december 2015)

Nummer 153: Kontroversiel departementschef får sparket (17. december 2015)

Nummer 152: Boeing puster til ilden i forsvarsindustrien (10. december 2015)

Nummer 151: Breaking news: Køb af 309 PMV’er godkendt af forligskreds (8. december 2015)

Nummer 150: Breaking news: Udbud af patruljekøretøjer skal gå om (30. november 2015)

Nummer 149: PMV-indkøb stik imod hvad Forsvaret har lovet Rigsrevisionen (26. november 2015)

Nummer 148: PMV-beslutning udskudt til december | Artilleriindkøb skydes i gang | Stor, herlig og skøn offentlig debat i det nye år (20. november 2015)

Nummer 147: Køb af 300 PMV’er kan blive besluttet fredag (18. november 2015)

Nummer 146: Minister: Flere uger til offentlig kampflydebat | S: Skjulte trusler fra General Dynamics er ikke klogt | Certificeringskrav afskrækker sælgere af pansrede patruljekøretøjer (12. november 2015)

Nummer 145: Minister: Hele Folketinget skal se fortrolige kampflyoplysninger (9. november 2015)

Nummer 144: Radikale vil ikke lade sig presse af PMV-producent | Israelere klar til nyt artilleri-udbud | Forsvaret igangsætter nyt milliardindkøb (28. oktober 2015)

Nummer 143: Advarsel fra PMV-producent: Køb nu eller I kan gå glip af ordrer og jobs | Tyskland stopper Eurofighter-leveringer | Brancheformand væltet efter kritik af F-35 (15. oktober 2015)

Nummer 142: Nyt artilleriudbud stadig en mulighed | Her er pengene til kampflyene | Kilder: US Navy bør kigge på Super Hornet-afløser nu (1. oktober 2015)

Nummer 141: Boeing og Eurofighters modkøbsprojekter i farezonen | Eurofighter-sejr i Kuwait sætter Boeing under pres | Slagsmål om helikopter-nederlag i 2012 fortsætter næste år. (17. september 2015)

Nummer 140: Sådan evalueres kampflyene | Læsernes dom: Kneben Eurofighter-sejr | F-16 spareplan dårligt nyt for Boeing-lejren (3. september 2015)

Nummer 139: Her er de prækvalificerede i lastbil-konkurrencen (2. september 2015)

Nummer 138: Holst: Først typevalg til marts, hvis det er nødvendigt (29. august 2015)

Nummer 137: Fortalere for amerikanske kampfly rådgiver kampflykontoret | Kronikør: Vi er påvirket af Boeing | F-16-spareplan øger sandsynlighed for typevalg i 2016 (21. august 2015)

Nummer 136: Holst udskyder deadline for typevalg og lover størst mulig åbenhed (8. august 2015)

Nummer 135: Mekaniker-brev har øget sandsynligheden for typevalg i år | Omskoling til nye fly kan øge mekaniker-pres | Brancheformand advarer mod F-35 køb | Milepæl: F-35 klar til kamp (6. august 2015)

Nummer 134: Typevalg i det næste halvår? | Udsigt til fuld knald på Roskilde Airshow | Her er de nye forsvarsordførere (16. juli 2015)

Nummer 133: K vil have alle kampflykandidater testet i luften (9. juli 2015)

Nummer 132: Grøn minister bør forsinke kampflyindkøb | Da Australien fik et akut behov for nye kampfly | LM svarer igen på dogfight-historie (2. juli 2015)

Nummer 131: Politisk indblanding forsinker lastbil-indkøb | Overfladisk og ligegyldig F-35 rapportering | Tamt fransk airshow (18. juni 2015)

Nummer 130: F-35 larmer markant mere end F-16 | PMV-taber trækker klage tilbage | Rapport slår fast: Det lakker mod enden for F-16 (4. juni 2015)

Nummer 129: Wammen: Kampfly-evaluering på dagsorden 18. juni (26. maj 2015)

Nummer 128: AW-modkøb op over 1,5 mia. kr. ved køb af ny EH101 – og intet vi kan gøre ved det | Boeing gør grin med Danmark | Terma og Boeing klar til at fortælle om kontrakt (21. maj 2015)

Nummer 127: BREAKING NEWS: BAE Systems klager over PMV-afgørelse (18. maj 2015)

Nummer 125: Fynske vindere og franske tabere | Overraskende dansk PMV-enegang | Går udover troværdighed | Hæren: Bælter er bedst til sne | Kan vi kopiere Østrig? (5. maj 2015)

Nummer 124: BREAKING NEWS: Piranha 5 bliver Danmarks nye PMV | BREAKING NEWS: Artilleriindkøb bliver udskudt (30. april 2015)

Nummer 123: Industrikrav som fod i hose til Terma | Rigsrevision: Upålidelig F-35-motor | Snublende nær F-35 anbefaling (23. april 2015)

Nummer 122: “An operational leap in capability” | Lockheed: F-35 færdigudviklet i 2017 | Lukkethed om F-35 under al kritik (9. april 2015)

Nummer 121: Lastbil-udbud starter forfra | Valg af PMV kan komme fredag | Rigsrevisor må på banen nu | R vil tage politiske hensyn i artilleri-indkøb (26. marts 2015)

Nummer 120: Valg af PMV kan komme fredag (25. marts 2015)

Nummer 119: Boeing forventer dansk kampflybeslutning snart | US Navy: Ikke brug for flere F-18’ere | Minister-gætteleg (12. marts 2015)

Nummer 118: Danmark kan komme ud af F-35 samarbejde – men det bliver dyrt | Her er spørgsmålene kampflyproducenterne skulle svare på | Nystartet konsulenthus tildelt centrale analyseopgaver (25. februar 2015)

Nummer 117: Hvorfor ser vi ikke på F-35 som almindelig kunde? | Hvor få fly kan vi nøjes med? | Skrap kost og korridorsnak til forsvarsindustriens familiefest (12. februar 2015)

Nummer 116: Hærmand bliver ny materielchef (4. februar 201%5)

Nummer 115: Køb ny kampfly-guide og deltag i lodtrækning om James Bond-helikopter (29. januar 2015)

Nummer 114: F-35 har problemer med vægten | Ny kampfly-bog på vej | Her er de potentielle lastbil-kandidater (29. januar 2015)

Nummer 113: Politisk uvilje kan skyde artilleriindkøb helt i sænk | Ingen materielindkøb på denne side af et valg | Forsvarsministeriets Depchef i spil til Justitsen (14. januar 2015)

Nummer 112: Modkøb bliver svært med israelsk artilleri-køb | Lukkethed om kampflyevaluering er et demokratisk problem | Varm brændstof kan give F-35 problemer (17. december 2014)

Nummer 111: En svensk og en fransk PMV-favorit | Canada: Vi ved alt om F-35 – undtagen pris og evner | Hvor skal pengene til nye kampfly komme fra? (3. december 2014)

Nummer 110: Rigsrevision: EH-101 har en flyvetimepris på 27,4 kr. i sekundet (2. december 2014)

Nummer 109: “F-35 er det eneste logiske valg” | Potentiel indkøbsskandale gemt i snestorm | PMV-kandidater i Forsvarsudvalget – skade eller gavn? (20. november 2014)

Nummer 108: FMT-chef sendes til Bruxelles. (7. november 2014)

Nummer 107: Nexter vil lade nordjyder samle deres PMV | Lockheed: Ikke mange danske virksomheder på Terma’s niveau | Ikke sikkert CV90 skal samles i Danmark. (6. november 2014)

Nummer 106: Ingen risiko for Danmark ved køb af F-35 | BAE: Køretøjer har 90 procent til fælles | Finland gør klar til kampflyindkøb. (23. oktober 2014)

Nummer 105: Danskerne splittede i kampflyvalg | Jomfruflyvning for første danske Seahawk | Spanske og schweiziske PMV’ere vil skabe mere end 200 fynske arbejdspladser. (8. oktober 2014)

Nummer 104: BREAKING NEWS – DR: Spionage mod dansk forsvarsindustri i årevis (25. september 2014)

Nummer 103: Erhvervsstyrelsen: Modkøb skal vedrøre den type materiel vi køber | F-35’s driftsomkostninger er langt højere end ved nutids-fly | Og så ændrede timeprisen for EH-101 sig igen. (25. september 2014)

Nummer 102: Ingen åbenhed om møder med kampflyproducenter | Mere end fuld modkøbs-gevinst ved F-16 køb | Stadig uklarheder omkring nye modkøbsregler. (11. september 2014)

Nummer 101: Kampflydirektør: Sober model for sikkerhedspolitisk vurdering | Glemmer vi vores egen arktiske baghave? | Lockheed Martin har fået kontor i København. (27. augsut 2014)

Nummer 100: Kampflydirektør: Ikke en samlet indstilling | Ekspert: Fusion kan tage livet af PMV-kandidat | Kampflydirektør: Vi sælger troværdighed. (13. august 2014)

Nummer 99: Det betyder Gripens exit | Thornings pressechef og CMS-professor skal hjælpe Wammen | Lockheed Martin: Stadig muligheder for dansk industri. (4. august 2014)

Nummer 98: BREAKING NEWS: Gripen trækker sig ud af kampflykonkurrencen. (21. juli 2014)

Nummer 97: Lockheed: Ikke mere arbejde at komme efter | Seahawk-implementering forløber efter planen. (10. juli 2014)

Nummer 96: BREAKING NEWS: F-35 får flyveforbud. (4. juli 2014)

Nummer 95: Efter 13 år: EH-101 klar til fronten på tirsdag | Hvor stort valgtema bliver kampflyindkøbet? | Eurofighter vinder charmeoffensiven på heden. (26. juni 2014)

Nummer 94: Forsvarschefs anbefaling vraget ved placering af specialkommando | Terma – Den store, der aldrig bliver større | Belgien skyder kampflykonkurrence i gang. (11. juni 2014)

Nummer 93: Hvorfor køber vi ikke F-16? | FMT: Derfor tester vi ikke artilleri-kandidaterne | Folkemøde i forsvarets tegn (28. maj 2014)

Nummer 92: Breaking news: Flyvevåbnets irettesatte chef sendes til USA (23. maj 2014)

Nummer 91: BREAKING NEWS: Schweiz stemmer nej til Gripen-køb (18. maj 2014)

Nummer 90: Boeing: Betyder ikke noget at I bliver den sidste Super Hornet-kunde | “Europæerne er 15 år bagud” | Kampfly til folket (15. maj 2014)

Nummer 89: Test af PMV’er – Ingen test af artilleri | Dansk forsvarsindustri – lille, men sund | Svært for USA at dele sol og vind lige (1. maj 2014)

Nummer 88: Nexter slår endnu et slag for hjulene | Hvilket fly er bedst for jobskabelsen? | På tur til Super Hornet-land (22. april 2014)

Nummer 87: Danmark vil have to-sæders Super Hornet | Prisen er ikke det afgørende | Ministeriet: RBI sendt til producenterne (11. april 2014)

Nummer 86: BREAKING NEWS – Ministeriet: RBI sendt til producenterne (10. april 2014)

Nummer 85: Wildcat kunne leveres hurtigere og havde lavere levetidsomkostninger end Seahawk | Wammen: Typevalg medio 2015 | AgustaWestland kæmper videre | F-18 Super Hornet kommer til Karup (3. april 2014)

Nummer 84: F-35 kan blive over 40 pct. dyrere i drift end F-16 | Rigsrevision: Softwareudviklingen er F-35′s største problem (25. marts 2014)

Nummer 83: Italiensk premierminister vil have færre JSF-fly | Schweiz: Stadig stort flertal mod Gripen-køb | Efter 12,5 år: EH-101 til Afghanistan (20. marts 2014)

Nummer 82: SAAB vil ikke love ekstra modkøb | US Navy: Ikke flere Super Hornets (6. marts 2014)

Nummer 81: BREAKING NEWS: 10. april kommer kampfly-forespørgsel ud (4. marts 2014)

Nummer 80: Halvandet år efter indkøbet: Forsvaret undersøger stadig om skibe har plads til Seahawk (20. februar 2014)

Nummer 79: Nye modkøbsregler et fornuftigt kompromis (6. februar 2014)

Nummer 78: BREAKING NEWS: BAE Systems diskvalificeret i artilleri-konkurrence (23. januar 2014)

Nummer 77: Artillerisystem lever ikke op til danske krav | Harme over Gripen-støtte | PMV’er på Grønland | Modstandere sætter sig på kampfly-debat (23. januar 2014)

Nummer 76: Derfor er EH-101 pludselig meget billigere i drift – eller er den? (9. januar 2014)

Nummer 75: Emiraterne sender Eurofighter tomhændede hjem | AW-klage over helikopterkøb afvist | Gripen vandt i Brasilien (20. december 2013)

Nummer 74: BREAKING NEWS: GRIPEN VINDER I BRASILIEN (18. december 2013)

Nummer 73: BREAKING NEWS: Brasiliansk kampfly-beslutning kl. 20 (18. december 2013)

Nummer 72: Danmark opruster i Arktis | Lys fremtid for F-35 – Mørke skyer for Super Hornet | Lufttransport for 100 mio. kroner mere end bevilget | Gripen til afstemning i Schweiz | Ny S-forsvarsordfører (12. december 2013)

Nummer 71: Endnu kortere mellem fejl på EH-101 | Den virkelige årsag til at valget falder på F-35 | Forbrødring i forsvarsforligskredsen (27. november 2013)

Nummer 70: Sydkorea køber 40 F-35 Joint Strike Fightere (22. november 2013)

Nummer 69: Store ligheder mellem F-16 indkøbet og det aktuelle indkøb | Danske kampfly-operationer fra Grønland? | Norge vælger dansk skandalehelikopter (14. november 2013)

Nummer 68: BREAKING NEWS: Lockheed Martin har valgt politiske rådgivere | Tidligere Jeopardy-vært skal hjælpe Gripen (12. november 2013)

Nummer 67: Nytkampfly.dk på F-35-inspektion | Redaktør-fejde | Boeing og Lockheed Martin i canadisk in-fight (31. oktober 2013)

Nummer 66: Danmark betaler hovedparten af EH-101’ernes motorreparation | Australske Seahawks foran tidsplanen | Hemmelig Gripen-rabat til Schweiz | Kun én hjelm-type til F-35 (16. oktober 2013)

Nummer 65: EH-101’erens ambulance-tjans og motorproblemer op i Folketinget | Derfor blev det F-16 og ikke Viggen | JSF-pris på vej nedad  (3. oktober 2013)

Nummer 64: BREAKING NEWS: Sydkorea afviser Boeing og giver F-35 en ny chance (24. september 2013)

Nummer 63: Gratis luftambulance koster Forsvaret trecifret millionbeløb | Dansk valg af JSF langt fra givet | Gripen på vej mod folkets dom (18. september 2013)

Nummer 62: BREAKING NEWS: Holland køber F-35 fly for 113,8 mia. over 40 år (17. september 2013)

Nummer 61: FAD: Fasthold modkøbskrav på materielkøb uden for EU | Kun få danske overlevende fra F-16 projektet | Eurofighter folkets favorit (5. september 2013)

Nummer 60: Uheldige signaler fra Wammen | Derfor får vi heller ikke et typevalg i denne omgang | Lockheed Martin bedst til at charmere danskerne (22. august 2013)

Nummer 59: BREAKING NEWS: Tidligere DSB-chef bliver kampfly-direktør (15. august 2013)

Nummer 58: Breaking News: Fire prækvalificerede i artilleri-konkurrence | John Dyrby ny S-ordfører (13. august 2013)

Nummer 57: Breaking news: Tidligere forsvarsminister til kampfly-lobbyister (12. august 2013)

Nummer 56: Lockheed Martin på udkig efter lobbyist-hjælp | Kvindelig kampfly-direktør? | At skynde sig langsomt | Minister og forligskreds på kampfly-inspektion (8. august 2013)

Nummer 55: Canada nægter at tage imod Sikorsky-helikoptere og de danske alarmklokker ringer (23. juli 2013)

Nummer 54: Lovforslag bombe under forsvarsindustrien (3. juli 2013)

Nummer 53: Forvirrende tal for drift af EH-101 | Fuld drøn på Eurofighter – den stærkeste udfordrer? | Kom ind i kampen, medier | GDELS vælger forsvarsveteraner | Miniserie med hug til JSF og ballade i Italien (28. juni 2013)

Nummer 52: Eurofighter vælger Advice | Gripen stadig i tvivl | FFG svarer igen | Pindemadder og korridorsnak (21. juni 2013)

Nummer 51: Terma sætter sig endnu tungere på dansk JSF-andel (19. juni 2013)

Nummer 50: 2 usandheder fra ministeren | Frontalangreb fra Nexter | Mange direktør-ansøgninger | Ingen oplysninger fra Gripen (11. juni 2013)

Nummer 49: Lockheed’s tidligere JSF-boss i Terma-bestyrelse (28. maj 2013)

Nummer 48: Kampfly-direktør søges (13. maj 2013)

Nummer 47: Helikopter-taber: Vi var 6 mia. kroner billigere | Til biludstilling i Oksbøl | Lockheed Martin skifter PR-bureau igen (1. maj 2013)

Nummer 46: Danmark afviste hjælp til EH-101-problemerne (18. april 2013)

Nummer 45: 10 måneder og ingen fremskridt i sag om EH-101 motorer | Rafale er her, der og alle vegne – bare ikke i Danmark | Fraråder Norge at købe helikoptermotorer magen til de danske | Sydafrika har ikke råd til at flyve i sine Gripen-fly (5. april 2013)

Nummer 44: F-18 Super Hornet er læsernes foretrukne | Gripen: Ikke afgjort om vi deltager | Antal kampfly afgøres til sidst | Spørgsmål og svar om Eurofighters danske entré (20. marts 2013)

Nummer 43: BREAKING NEWS: Kampflykonkurrence officielt skudt igang med Eurofighter-deltagelse (13. marts 2013)

Nummer 42: JSF-ventetid koster 46 mia. kroner til levetidsforlængelse og vikarfly (12. marts 2013)

Nummer 41: Vejen banes for australsk køb af flere Super Hornet-fly | Kampflykøb og storpolitik | JSF må flyve igen (6. marts 2013)

Nummer 40: Læserundersøgelse (26. februar 2013)

Nummer 39: BREAKING NEWS: Alle F-35 JSF-fly får flyveforbud (23. februar 2013)

Nummer 38: BREAKING NEWS: Fejl på mere end hver anden EH-101 motor (19. februar 2013)

Nummer 37: Forsvarstop har ikke fidus til ministerens drone-drømme | “JSF-køb det dårligste valg for fremtidens hollandske forsvar” | Politisk skyttegravskrig | Her er testkandidaterne | LM: Flere danske JSF-ordrer på vej snart (18. februar 2013)

Nummer 36: Tre bæltekøretøjer og to hjulkøretøjer skal testes i PMV-konkurrence (12. februar 2013)

Nummer 35: BREAKING NEWS: Terma vinder JSF-arbejde for én mia. (4. februar 2013)

Nummer 34: Svar fra ministeren | Terma scorer JSF-ordrer | Klagenævn skeptisk over for AgustaWestland (29. januar 2013)

Nummer 33: BREAKING NEWS: Sverige køber 60 Gripen-fly (17. januar 2013)

Nummer 32: BREAKING News: Wildcat vinder i Korea (16. januar 2013)

Nummer 31: BREAKING NEWS: AW-klage får ikke opsættende virkning (11. januar 2013)

Nummer 30: Forsvarsministeren giver Folketinget urigtige oplysninger | På besøg på kompositfabrikken | Lockheed Martin siger farvel sin danske hjælper (10. januar 2013)

2012

Nummer 29: Canada hiver i JSF-bremsen | Svensk Riksdag siger ja til Gripen | Dansk-australsk materielsamarbejde med kampfly-tanker bag? | Australien overvejer flere F-18′ere hvis JSF-problemer fortsætter (14. december 2012)

Nummer 28: BREAKING NEWS: Canada trækker sig ud af F-35 JSF-projektet (7. december 2012)

Nummer 27: BREAKING NEWS: AgustaWestland klager over helikopter-afgørelse. (4. december 2012)

Nummer 26: AW: Seahawk’en koster jer en mia. kroner mere | Østrig truer med at annullere Eurofighter-køb | Hollændere udsætter kampflyindkøb og vil se på alternativer til F-35. (23. november 2012).

Nummer 25: BREAKING NEWS: Det blev Seahawk’en. (21. november 2012)

Nummer 24: Snarlig genstart af kampflykonkurrence | Et tilbud vi ikke kan sige nej til | Nutidens bajonetter | Brev fra bekymret borger (26. oktober 2012)

Nummer 23: BREAKING NEWS: Regeringen vil udskyde valg af kampfly (11. oktober 2012)

Nummer 22: Rigsrevisionen: 94.425 kroner for én time i EH-101 helikopteren (10. oktober 2012)

Nummer 21: BREAKING NEWS: Aalborg foreslås nedlagt og et JSF-køb kan bringe Skrydstrup i fare (8. oktober 2012)

Nummer 20: BREAKING NEWS: Danmark kigger på at købe færre helikoptere (3. oktober 2012)

Nummer 19: Nytkampfly.dk udvider fokus til pansrede mandskabsvogne | Forsvarsindustrien trak JSF-nitten | Lockheed Martin får smæk for JSF (1. oktober 2012)

Nummer 18: Får vi en vinder på onsdag? (12. september 2012)

Nummer 17: “Kun en tåbe køber JSF før 2019″ | Sverige vil købe 40 – 60 Gripen-fly | FMT: Stadig svært at sige noget om EH-101 problemerne | Jane’s: Gripen har de laveste driftsomkostninger. (27. august 2012)

Nummer 16: Schweiz: ”Gripen er det mest risikable valg på alle punkter | Norge: Seahawk mulig NH90-afløser – og ikke Wildcat’en | Fuld tryk på Romeo’s PR-maskine | Beretning fra besigtigelsen. (22. august 2012)

Nummer 15: Hvor skal vi hen, du? (9. august 2012)

Nummer 14: BREAKING NEWS: Officiel Eurofighter-ansøgning om at komme ind i kampflykonkurrencen igen. (29. juni 2012)

Nummer 13: Tjekliste til helikopterbesøg | Myten om dronernes lyksalighed | Hvad kan man få for 14,6 mia.? (28. juni 2012)

Nummer 12: F-35’s favoritværdighed styrket med norsk indkøb – Rigsrevision om JSF: Fortsat stor risiko for budgetoverskridelser og udgifter til fejlretning (15. juni 2012)

Nummer 11: BREAKING NEWS: Norge køber F-35 – og den amerikanske rigsrevision kritiserer igen i år projektet (15. juni 2012)

Nummer 10: F-35′ere bliver skrottet i stor stil | Norge klar til skilsmisse fra NH90 | Hollandsk F-35 undersøgelse | Larmende F-35′ere (14. juni 2012)

Nummer 9: Kinesisk stealth-flyver klar i 2018 (29. maj 2012)

Nummer 8: Hækkerups tyvstart | Gripen-besøg | Britisk u-vending | Australsk udskydelse | Airshow i Aalborg (10. maj 2012)

Nummer 7 (26. april 2012)

Nummer 6: Canadisk JSF-kritik og diplomatisk forsvarschef – nyhedsbrev fra nytkampfly.dk (10. april 2012)

Nummer 5: Hvad er EH-101′erens timepris? (20. marts 2012)

Nummer 4: (24. februar 2012)

Nummer 3: BREAKING NEWS – Afsløring: Gripen dumpede i schweiziske testflyvninger (12. februar 2012)

Nummer 2: (10. februar 2012)

Nummer 1: Breaking news: Pantheren er definitivt ude – nyhedsbrev fra nytkampfly.dk (20. januar 2012)